niedziela, 17 stycznia 2016

DIY; wazonik

Potrzebne Ci będą:
~słoik
~kwiaty
~taśma ozdobna
~plastikowy pojemnik
~miska
~lakier do paznokci w dowolnym kolorze (najlepiej za 1-2 zł)
~kolorowe kuleczki (seven color crystal boll)



Krok 1
Do miski nalej wodę, a następnie wsyp kolorowe kuleczki. Pozostaw je w wodzie na 4 godziny, żeby zrobiły się miękkie i spęczniały

Krok 2
Podczas gdy kulki są w wodzie zajmiemy się ozdabianiem słoika, który stanie się wazonem. Górę słoika obklej ozdobną tasiemką

Krok 3
Do plastikowego pojemnika nalej wody i rozlej trochę lakieru do paznokci

Krok 4
Teraz zanurz słoik w wodzie i najlepiej odłóż na papierowe ręczniki do wyschnięcia

Krok 5
Po 4 godzinach nasze kulki będą gotowe;

Krok 6
Kulki oddziel od wody i włóż je do słoika, który powinien już wyschnąć

Krok 7
Teraz dodaj kwiatki i gotowe! Nie potrzebna jest tu woda ponieważ kwiatek, ciągnie wodę z tych kulek
___
Seven Color Crystal Boll
Tak nazywają się kulki, których użyłam. Kupiłam je kiedyś na targu pod Gubałówką w górach. Są w różnych kolorach. Powinny jeszcze być tam sprzedawane. Poszukajcie popytajcie, zdaje mi się, że na internecie również będą dostępne. Wyglądają następująco:



6 komentarzy:

  1. Będę musiał wykombinować coś takiego do swojego pokoju. ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł i nie trzeba tak pamiętać o wymienianiu wody :) Gdzie można takie kuleczki znaleźć jeszcze ?

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł z tym wazonikiem:))

    http://www.justcleo.pl/2016/03/how-to-rock-pastel-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałam się tak urzekającego efektu, gdy spojrzałam na potrzebne rzeczy. Ale teraz już wiem, że kreatywność nie ma granic.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się blog? Zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥