czwartek, 14 lipca 2016

Niesamowite przeżycie

Malownicze miasto, cudne zachody słońca, wspaniała atmosfera, nauka ciekawego sportu, nowi przyjaciele. Tak w skrócie mogę opisać niezwykły obóz, na który się wybrałam.


Mowa tu o obozie windsurfingowym, który miał miejsce w Pucku. Trwał on prawie dwa tygodnie, włącznie z dwoma dniami jazdy. Zapisałam się na taką formę wypoczynku, gdy udało mi się przekonać moją koleżankę Sarę, aby wybrała się tam razem ze mną. Windsurfing był moim niespełnionym marzeniem, aż do tego roku.
Ostatni miesiąc szkoły bardzo się dłużył. Później nareszcie nadszedł dzień wyjazdu. Kiedy po jedenastu godzinach jazdy autokarem, wysiadłam z koleżanką byłyśmy jedynymi dziewczynami na obozie. Jednak w hotelu okazało się, że inne dziewczyny przyjechały wcześniej. Jako, że nie jestem osobą zbyt otwartą, podczas podróży nie integrowałam się z nikim. Zaś Sara, jest zupełnym przeciwieństwem mnie, więc już w trakcie drogi poznawała innych.
Pierwszego dnia uczyliśmy się utrzymać równowagę na desce, a kolejnego już składaliśmy cały niezbędny ekwipunek. Pływaliśmy w specjalnych piankach i oczywiście w kamizelkach ratunkowych.
Myślałam, że będzie to bardzo skomplikowane.Na szczęście się myliłam.
Po każdych zajęciach szło mi coraz lepiej. Pewnego razu, wiatr był bardzo silny i wywiało mnie na środek zatoki, więc trener musiał podpłynąć i mnie odholować na płytszą wodę.
Niestety odnowiła mi się kontuzja w kostce, przez co musiałam zrezygnować z pływania podczas trzech ostatnich dni, aby się nie pogorszyło, bo był to dopiero początek wakacji.
Długo zastanawiałyśmy się jak zrobić zdjęcia, podczas zajęć na morzu. Niestety było to niemożliwe. Pływałyśmy na zbyt głębokiej wodzie, więc nie było mowy, żeby jedna z nas do niej weszła, bo druga była za daleko. Bardzo ubolewam nad brakiem tych zdjęć.
Ostatni dzień staraliśmy się spędzić jak najlepiej, ponieważ nikt nie chciał się rozstać. Z dziewczynami uczyłyśmy tańczyć chłopaków Belgijkę. A na sam koniec chłopcy postanowili zaczać, rzucać się meduzami. To było chyba najgorsze rozstanie w moim życiu.
Pocieszeniem jest jednak fakt, że z pewnymi obozowiczami spotkam się prawdopodobnie jeszcze w te wakacje, kiedy odwiedzę Warszawę. Dużym zaskoczeniem, ale również powodem do radości okazał się fakt, że niektórzy z poznanych osób mieszkają niedaleko mojej miejscowości. Mam nadzieję, że ta znajomość przetrwa dzielące nas kilometry i kontakt się nie urwie, bo byłaby to naprawdę wielka szkoda. Spotkałam tam wiele wspaniałych i pozytywnych ludzi. I tu chciałabym, szczególnie pozdrowić Milenę, Oliwię, Zuzię, Michała, Stasia, Kubę, Mikołaja oraz Dawida. Zapraszam Was na bloga Sary: KLIK♥ oraz na mojego instagrama, gdzie również znajdziecie kilka zdjeć z obozu: KLIK♥


 

53 komentarze:

  1. Uwielbiam obozy, zazdroszczę przeżycia.
    super post i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super obóz, sama miałam się wybrać na taki ale wybrałam co innego.
    Super zdjęcia :) http://glessfashion.blogspot.com/
    Poklikasz w linki u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. To są dopiero wspomnienia na lata. Świetne zdjęcia. Dobrze, że spełniasz swoje marzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że każdy powinien zacząć spełniać swoje marzenia,bo inaczej może się kiedyś strasznie rozczarować

      Usuń
  4. Ja jeszcze nie pływałam na desce, może kiedyś będzie ten pierwszy raz :)

    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja panicznie boję się wody.Gratuluję odwagi.Piękne zdjęcia Zostanę na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  6. przyznam szczerze, że zazdroszczę :D sama bym sobie tak popływała. widać, że świetnie się bawiłaś w otoczeniu cudownych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję odwagi :)
    piękne zdjęcia i tekst.
    życzę więcej tak mile spędzonych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i zazdroszczę przeżyć. Sama się zastanawiałam nad windsurfingiem, ale szczerze, to jestem trochę nim przerażona :D

    Oczywiście zapraszam do mnie :D
    http://photography-can-help-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też byłam, ale okazało się, że nie ma czym być przerażonym c:

      Usuń
  9. super zdjęcia, zazdroszczę wakacji :(
    http://codeeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Obozy są najlepsze. Zawsze są pełne przeżyć. Te łzy kiedy już obóz się kończy zostaną w sercu do końca życia. :) Piękne zdjęcia
    Zapraszam :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tym obozie, robili reklamę na Fb, pojechałabym gdybym umiała pływać :D Znając mnie bym się utopiła XDD

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie! Pływaliśmy w kamizelkach ratunkowych. Może przekonasz się i pojedziesz w przyszłym roku, bo naprawdę warto!

      Usuń
  12. Po obozach na pewno jest dużo przeżyć!

    Śliczne zdjęcia, na pewno będą dla Ciebie dużą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez się zastanawiałam nad takim obozem jednak wybrałam językowy ;3
    Gratulacje przygody ;*
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłym roku zdecydujesz na windsurfing, naprawdę warto ♥

      Usuń
  14. Chciałabym spróbować windsurfingu, to musi być mega sprawa! Super zdjęcia :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, to jest świetna sprawa! Bardzo mi się spodobało. Może zdecydujesz się i wybierzesz na taki obóz w przyszłym roku c:

      Usuń
  15. Ciekawy post ;) bardzo interesująco to opisałaś. Życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie obozy są świetnym pomysłem na wakacje, dużo atrakcji, znajomi i niezapomniane przeżycia ;) Swoją drogą fajne zdjęcia, zapewne jest co wspominać ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post i super zdjęcia !! Kocham obozy !!
    https://llifebypatt.blogspot.com/2016/07/powrot-do-rutyny.html#more

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post i ładne zdjęcia. Sam bym chciał się wybrać na taki obóz :D
    http://personalstyle23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie obozy to mega sprawa i osobiście tez bardzo chciałabym się wybrać na coś tego typu. Widzę, że pogoda tez niczego sobie. Fantastyczne zdjęcia. Świetny wpis. ;)
    http://pisanewanilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie że ci się podobało, ja w niedzielę jadę na wycieczkę na Litwę. :D
    Super zdjęcia ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana, super ze Ci sie podobalo! obozy sa najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam obozy. Dopóki nie byłam pełnoletnia non stop byłam na wyjazdach :) cudowne wspomnienia i ludzie!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie byłam w Pucku! Świetnie, że masz pasję, a belgijka należy do repertury naszych szkolnych tańców! :D

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że uda Ci się kiedyś odwiedzić to piękne miasto!

      Usuń
  24. Super, że twoje marzenie się spełniło. Takie wyjazdy i obozy są najlepsze <3
    Bardzo ładne zdjęcia ;)
    http://believeedreamss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Taki obóz to musi być coś! Nigdy nie była, a zawsze chciałam. Do tego połączony z windsufringiem i marzeniami. Cudownie!
    Pozdrawiam gorąco /ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, super zdjęcia- odwzajemniają klimat takich obozów :) mam nadzieję, że super się bawiłaś! zapraszam do siebie www.julliexy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Bardzo ciekawy obóz! Ja właśnie wróciłam z obozu z Hiszpanii, który również był niesamowitym przeżyciem :)
    Super zdjęcia!

    Pozdrawiam
    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę c; Chciałam jechać na obóz do Hiszpanii, ale rodzice mnie nie puścili :c

      Usuń
  28. aaaa! jaka to musiała być świetna przygoda, zabawa! jednym słowem: ZAZDROSZCZĘ :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne zdjęcia :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Najważniejsze że się podobało i była to super przygoda !
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, że udało Ci się spełnić swoje marzenie i przy okazji poznać nowych ludzi!:)
    http://pogusiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham kolonie, obozy szkoda ,że już jestem za stara na taką zabawę ,ale przypomniałaś mi te czasy kiedy też jeździłam i świetnie się bawiłam :)
    pozdrawiam! :*
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolonie to świetna sprawa, sama jeżdżę co jakiś czas i to naprawdę świetna okazja do poznania ludzi i nowych doświadczeń!
    Prześliczne zdjęcia!

    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajnie czytało się ten post, podoba mi się Twój styl pisania taki lekki. Obozy są na prawdę superowe, ze względu też na nowe przyjaźnie. Powodzenia w windsurfingu i miłych wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję c; Również życzę ci miłych wakacji xoxo

      Usuń
  35. Sama super wspominam moje obozy. Wspomnienia na lata. Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  36. Sama super wspominam moje obozy. Wspomnienia na lata. Cudowne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  37. Ooo! Aż zazdroszczę takiego wyjazdu. Sądząc po tym co przeczytałam było naprawdę mega ♡ Ładne zdjęcia.

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Gratuluję! Pytania i inne informacje znajdują się na moim blogu: hopeinsidethebody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Zazdroszczę tak ciekawej przygody. Szkoda,że nie udało się zrobić więcej zdjęć chętnie bym zobaczyła ;)

    zapraszam
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się blog? Zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥