środa, 3 sierpnia 2016

Liebster Blog Award

Jestem bardzo mile zaskoczona z powodu nominacji do Liebster Blog Award przez Olgę i bardzo jej dziękuję.



1.Jaka była Twoja dotkliwa porażka?
W życiu porażki są nieuniknione, towarzyszą nam cały czas. Mi przytrafiają się one dość często, więc nie mogę wybrać jednej. Było ich wiele i każda w jakiś sposób była dla mnie bardzo dotkliwa.
2.Bohater z filmu/serialu z którym się utożsamiasz?
Isabelle z serialu "Shadowhunters"
3.Czego ci brakuje?
Zdecydowanie, poczucia własnej wartości.
4.Czy według siebie jesteś dobrym człowiekiem?
Na pewno nie jestem wspaniałym stuprocentowym aniołkiem, bo nikt taki nie istnieje, ale uważam się za dobrego człowieka. Według mnie nie wystarczy zaangażowanie się w kilka akcji charytatywnych, żeby mówić o sobie, że jest się dobrym człowiekiem. Ważne jest nasze postępowanie na co dzień.
5.Twoja ulubiona pora roku to... I dlaczego?
Wiosna. Nie jest za ciepło, bywa trochę chłodniej, ale pogoda jest zdecydowanie lepsza niż w lato. Drzewa pięknie kwitną i wszystko budzi się po zimie. Dla mnie jest to najcudowniejsza pora roku.
6.Być czy mieć?
Stanowczo być. 
7.Co zawsze chciałaś zrobić, ale nie miałaś odwagi?
Było wiele rzeczy. Do niedawna bardzo chciałam spróbować windsurfingu i w tym roku mi się to udało. W przyszłym roku zamierzam spróbować kitesurfingu, ale nie wiem czy się uda. Zawsze chciałam też spróbować skoku na bungee,ale jest to chyba rzecz której najbardziej się obawiam.
8.Za co jesteś najbardziej wdzięczna losowi?
Za wspaniałych ludzi którzy mnie otaczają i cudownych przyjaciół.
9.Trzy słowa, które opisują to, co cenisz w życiu.
Szczerość, przyjaźń, kreatywność.
10.Co dobrego ostatnio Cię spotkało?
Chyba wiadomość, że z przyjaciółkami w trójkę jedziemy na obóz i  w końcu po półtora miesiąca się zobaczymy.
11.Kiedy ostatnio i w jakich okolicznościach towarzyszyło Ci uczucie szczęścia?
 W sumie nauczyłam się cieszyć z małych rzeczy, bo kiedyś mogą się one okazać, że były naprawdę ważne.

Natomiast, ja nominuję następujące osoby:
Agatę   
Martę 
Natalię 
Patrycję 
Sandrę 
Weronikę 
Roksanę 
Oliwię 
Emilię 
Julię 
Sandrę 

Pytania do Was:
1.Jakie jest Twoje największe marzenie?
2.Jaki film chciałabyś osobiście przeżyć?
3.Twoje motto to...
4.Czy uważasz siebie za pozytywną osobę?
5.W jakim zagranicznym mieście chciałabyś mieszkać i dlaczego?
6.Jesteś osobą roztargnioną czy zorganizowaną?
7.Gdybyś miała możliwość spotkać się z sławną osobą, którą byś wybrała?
8.Co w sobie najbardziej cenisz?
9.Jeśli miałabyś możliwość zmienić jedną rzecz w swoim życiu, co by to było?
10.W życiu ważniejsza jest dla ciebie miłość czy przyjaźń?
11.Chciałabyś mieć tatuaż? Jak tak to gdzie?

24 komentarze:

  1. Super odpowiedzi. Cieszę się, że zdecydowałaś się odpowiedzieć. Miłego dnia! :)
    Pozdrawiam, http://hopeinsidethebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam wiosnę :) jest najpiękniejszą porą roku :)
    http://naszymi-oczyma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi ;) uwielbiam czytać takie tagi, piszesz bardzo dojrzale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! Ciekawe odpowiedzi, sama również dostałam nominację, jednak nie wiem czy się na nią zdecydować, chociaż Twój post pokazał mi, że może to być jednak naprawdę fajna zabawa! :))

    roksanakalinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne odpowiedzi ;) Powodzenia w pisani dalszych postów ^^
    http://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo jak ja uwielbiam czytać Liebster blog award!
    Zawsze podczas tego postu można dowiedzieć się wiele rzeczy o blogerze! :)
    Udzieliłaś super odpowiedzi na pytania :)
    paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe pytania i odpowiedzi! Przyjaciółka mnie nominowała, ale coś nie mogę się zebrać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji, należało Ci się!
    Dostałaś bardzo ciekawe pytania i równie interesująco na nie odpowiedziałaś. :)

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie odpowiedziałaś na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nominacji! Ciekawe pytania zostały Ci zadane ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerość, przyjaźń, kreatywność- również je cenię, gratuluję nominacji! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję nominacji! Ciekawe pytania i równie interesujące odpowiedzi ;)
    http://dembinska-pozytywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe pytanie i mądre odpowiedzi moim zdaniem można trochę cb poznać :) zapraszam do siebie http://werogrygoofficial.blogspot.com/?m=1
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe i szczere odpowiedzi :)
    obserwuje
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe i mądre odpowiedzi :D
    Co do ulubionej pory roku to się z tobą nawet zgadzam :D
    Wiosna jest the best
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/08/daredevil-vs-punisher.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham posty z LBA! :)
    Gratuluje nominacji! :) Super pytania i odpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe odpowiedzi :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się blog? Zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥