piątek, 23 września 2016

Wakcacje 2016

Wrzesień. Miesiąc organizacyjny w szkole. Powrót do nauki przedmiotów nie zaczął się jeszcze na dobre. Dlaczego więc nie powspominać niestety minionych już wakacji?


Całe dwa miesiące przerwy od szkoły czyli wiele możliwości. Przez ten okres nazywany niektórych "wolnością" możesz zrobić cokolwiek zechcesz bez pamiętania czy masz zrobione zadanie domowe. Sama uważam, że moje wakacje spędziłam bardzo mile. Na samym początku pojechałam z koleżanką na obóz nad morze, z którego napisałam relację, zapraszam do przeczytania tutaj jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Dzięki temu obozowi udało mi się spróbować windsurfingu i na pewno w przyszłym roku również tam pojadę. Następnie wróciłam do domu, dzięki czemu udało mi się wyjść z przyjaciółką na rowery. Pojechałam też do Tarnowa na chrzest mojej kuzynki, zostając tam na tydzień. Po powrocie do Gliwic udało mi się spotkać z koleżanką z innego miasta oraz pojechać z przyjaciółkami do Ochabów. Następnie pojechałam z nimi na kolejny obóz tym razem w góry, do Poronina. Poznałyśmy tam wspaniałe osoby. Byliśmy też kilka w Zakopanem m.in. na Krupówkach czy w Aqua Parku. Wróciwszy z gór byłam w domu jedynie przez weekend, ponieważ później jechałam do Warszawy do cioci. Będąc w stolicy spotkałam się ze znajomymi z obozu windsurfingowego. Miałam również okazje być na event'cie  diora z Maffashion. Później niestety musiałam wracać do domu, no bo cóż, wakacje niestety się skończyły. A jak Wy spędziliście wakacje?



29 komentarzy:

  1. Super post, niestety trzeba pogodzić się z prawdą, że wakacje się już skończyły.
    Z tego co przeczytałam, sądzę że naprawdę miło spędziłaś te 2 miesiące.
    Gratuluję i zazdroszczę zdjęcia z Maff

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam niestety saoje ostatnie wakacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wakacje jak zawsze są super niestety za szybko się kończą.
    Chyba każdy uczeń zastanawia się gdzie można uciec żeby nie pójść do szkoły.
    nikart-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. My już się przyzwyczaiłyśmy do wczesnego wstawania i do nowej szkoły jaką jest gimnazjum :) Tak masz rację wrzesień to miesiąc przygotowań i organizacji w szkole ^^ Śliczne zdjęcia :D Widać, że masz dużo energii na nowy rok szkolny! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że miałaś udane wakacje!
    Super zdjęcia :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę, że mogłaś spotkać Maff, mi w tą sobotę również uda się ją poznać :) Widać, że miałaś fajne wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, ze uda ci się ją poznać! Ja czekałam przez dwa lata na taką możliwość c:

      Usuń
  7. Naprawdę super spędziłaś swoje wakacje! Obóz z windsurfingiem brzmi świetnie, chętnie bym na taki jechała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może zdecydujesz się na taki obóz w przyszłym roku, sama gorąca ci polecam i zachęcam ♥

      Usuń
  8. Kiedyś też chcę spróbować windsurfingu:)
    Dobrze że wakacje się udały
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda ci się w przyszłym roku? Być może nawet spotkałybyśmy się na obozie,ktowie heh

      Usuń
  9. dobrze ze sie nie nudziłas i spedziłas fajnie czas :) fajne zdjecia

    http://lina-lina8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy na zdjeciu jest Maff? Zazdro max

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisane w poście, można byłoby przeczytać:))))

      Usuń
  11. Masz rację. Fajnie powspominać wakacje, zwłaszcza kiedy za oknem taka okropna pogoda. Zazdroszczę spotkania z Julią <3 (Maff)

    http://daruciaa.blogspot.com/2016/10/juz-dwa-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w nowym roku szkolnym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Widać, że te wakacje były super dla ciebie :) Bardzo fajne i ciekawe zdjęcia ;) Buźka kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo Tak, z miłą chęcią powspominałabym wakacje. Niestety u mnie już we wrześniu było pierwsze zakuwanie...

    Zapraszam:
    www.philocaro.com

    OdpowiedzUsuń
  15. czasem lubie sobie odpalić zdjęcia z wakacji od razu jest mi weselej
    urzekło mnie pierwsze zdjęcie,piękne!
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiście miałaś udane wakacje :)
    z tego co wynika dużo podróżowałaś :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe te wakacje był u ciebie ;)
    Jak zwiedzać i jeździć to na całego... :D
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale miałaś super wakacje! Zazdroszczę obozów :)
    Ja w wakacje pracowałam i byłam w kilku fajnych miejscach ;)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy już koniec grudnia. Ten czas za szybko leci. Miałaś udane wakacje.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wakacje! Oby rowniez w tym roku były takie owocne :D
    Pozdrawiam i zapraszam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojej, wróciłam wspomnieniami do września/ :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się blog? Zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥