środa, 1 czerwca 2016

Przepraszam, ale zwariowałam!

Alicja, ściągnięta przez Absolema powraca do Krainy Czarów. Dlaczego? By pomóc swojemu przyjacielowi pogrążonemu w depresji-Kapelusznikowi. Ten ma duże problemy, zaczął strasznie przeżywać stare wydarzenia-Krwawy Połćwiartek. Nawet Alicja, która uważa, że wszystko jest możliwe wie, że przeszłości nie da się zmienić. Jednak, czy to jest na pewno prawdziwe? Czy naprawdę nie da się jej zmienić? Alicja dowiaduje się, że Czas to osoba i musi za wszelką cenę go odnaleźć i zabrać chronosferę-przedmiot dzięki, któremu będzie mogła cofnąć się w przeszłość, i spróbować ją zmnienić, ale czy ocali przyjaciela przed śmiercią? Alicja, która wierzy, że da się osiągnąć wszystko tylko raz użyje frazy "to niemożliwe" i zaraz tego pożałuje.


A co dzieje, się w normalnym życiu dziewczyny? Po tym jak odmówiła Hamish'owi zaręczyn popłynęła na eskapady, by kontynuować plany zmarłego ojca. Alicja realizująca się jako kapitan statku ma propozycję dla niedoszłego narzeczonego-ten jednak ją ignoruje i jej nie słucha.




"Alicja po drugiej stronie lustra" to dość dobry film. Przypadł mi do gustu, zwłaszcza, że lubię gatunek fantasy. Muzyka w tle idealnie pasowała do różnych scen. Genialna obsada to świetny powód by wybrać się na ten film do kina. Mia Wasikowska po raz kolejny wciela się w główną postać-Alicję Kingsleigh. Johny Depp, ze swoją charakterystyczną mimiką i mową ciała mógł by być nawet zrobiony komputerowo, a dużo osób pewnie nie zauważyło by różnicy. Powraca on jako Szalony Kapelusznik i zarazem najlepszy przyjaciel Alicji. Anne Hathaway i Helena Bonham Carter wcielą się w role dwóch sióstr, białej i czerwonej królowej. W pozostałych rolach zobaczymy jeszcze takie gwiazdy jak: Sacha Baron Cohen, Lindsay Duncan, Leo Bill, Andrew Scott i wiele więcej.


Fani filmów fantasy powinni być zadowoleni, jednak nie jestem pewna czy osoby wolące filmy przygodowe będą zachwycone. Jest kilka zwrotów akcji, ale bez przesady. Zwiastun obrazował ten film trochę lepiej. Byłam ciut zawiedziona gdy seans się skończył. Napięcia, nie było prawie wcale, a po filme przygodowym miałam nadzieję, że się pojawi. Oprócz dobrej obsady i faktu, że fabuła dotyczyla w głównej mierze Szalonego Kapelusznika, który jest moją ukochaną postacią, nie widzialam cudu.

Ocena fabuły: 8/10
Ocena obsady i gry aktorskiej: 9/10
Ocena całości: 7/10

41 komentarzy:

  1. Właśnie zamierzam pójść na ten film. Słyszę o nim same pozytywne oceny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wielką przyjemnością poszłabym na tym film. Twoja recenzja jeszcze bardziej mnie motywuje. Dzięki kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oceniam go 20/10. Też napisałam o nim, możesz poczytać:
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/2016/06/byc-jak-alicja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdza to, że każdy ma inny gust c; Chętnie zajrzę!

      Usuń
  4. Fajny nietypowy post! Mam zamiar wybrać sie na ten film! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak. Zwiastun jak zwykle przestawił wszystko w różowych barwach... stały się one ostatnio, zresztą podobnie jak reklamy, czymś w rodzaju sztuki. Komercyjnej co prawda, ale jednak sztuki.
    Jeszcze tylko wkradła Ci się literówka, kochana.
    Wie przeszłości nie da się zmienić. Wie, "że" przeszłości nie da się zmienić. A poza tym "Po filmie przygodowym spodziewałam się, że się pojawi"
    Tak to piszesz zwięźle i dobrze się Ciebie czyta.

    http://utwory-wierszem-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję, nie zauważyłam ;c Zupełnie zgadzam się z tobą, że zwiastuny stały się podobne do reklam ;v

      Usuń
  6. Moriarty aka Andrew Scott is stayin' alive!!! dla tego najlepszego psychola pójde na ten film<33
    http://shiirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Johny Depp to lepszy, powód by iść na ten film 8)

      Usuń
  7. Miałyśmy iść na ten film, ale zrezygnowałyśmy. :) Teraz widzimy, że nie potrzebnie ^^ Świetny post. Pozdrawiamy i ślemy buziaki :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe, a kiedy kapeklusznik nie był pogrążony w depresji? :p
    Na tylu już blogach widziałam recenzje tego filmu, że co raz bardziej mam ochotę go obejrzeć!
    Szkoda tylko, że tą część nie robił już Tim Burton, jestem jego wielką fanką, tak samo jak i pierwszej części Alicjii.
    Zapraszam na mojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, szkoda, sama byłam zaskoczona. Jednak myślę, że dlatego ten film wypadł trochę gorzej niż pierwsza część Alicji.

      Usuń
  9. Miałam zamiar iść na coś do kina koleżanką i chyba pójdę na ten film.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam oglądnąć ten film :)

    Mój blog (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę to obejrzeć :D

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam, że ta część Alicji w Krainie Czarów jest słaba. Podobno twórcy myśleli, że uda im się przekonać ludzi do pójścia na ten film, tylko ze względu na obsadę i sympatię, jaką darzą Alicję i Kapelusznika.
    http://apocalypse2189.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dość dobra, ale spodziewałam się więcej po tej części. Faktycznie, poszłam głównie dlatego, że fabuła skupia się bardziej na Kapeluszniku, którego uwielbiam ♥

      Usuń
  13. Mega recenzja!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dłuższego czasu byłam ciekawa tego filmu jednak nie miałam okazji się na niego wybrać. Nie jestem fanką filmów fantasy, wole musicale i komedie romantyczne :D

    Pozdrawiam, Tula.
    http://marthas-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wolę komedie romantyczne czy zwykłe komedie. Jednak czasem z chęcią obejrzę film fantasy. Mam nadzieję, że znajdziesz okazję, by go obejrzeć c:

      Usuń
  15. Miałam zamiar wlasnie wybrac się na drugą cześć Alicji do kina i po świetnej recenzji którą przeczytałam jescze bardziej mnie namówiłaś!! :)) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niedługo się wybieram na film, Alicja to zdecydowanie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nigdy nie oglądałam filmu, myślę że powinnam ;)

    wydaje się ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę wybrać się na ten film, zapowiada się fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę go obejrzeć, bo przedstawiłaś go całkiem ciekawie
    oglądałam Alicję w krainie czarów odrobinę, zawsze mi było jakoś nie po drodze, ale ten kawałek przypadł mi do gustu :)

    http://dezmansowaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę się chyba wybrać do kina...

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mogę sie doczekać az zaczną grać ten film u mnie w kinie ;)
    Lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Tyle teraz premier, że nie wiem na co się zdecydować, choć na film bym się wybrała, ze względu że lubię tę obsadę :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/the-cat.html

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie byłoby się wybrać na ten film ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie wczoraj się umówiłam na ten film do kina
    Bardzo chce go obejrzeć
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie wczoraj się umówiłam na ten film do kina
    Bardzo chce go obejrzeć
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie w czwartek ide do kina na ten film :D pierwsza część mi bardzo się podobała,oby następna była równie wspaniała :).Fajny blog,a design bardzo uroczy :D

    emilybookss.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie wybrałabym się na ten film... Ciekawe, czy w moim mieście jeszcze go grają. Ciekawa recenzja!
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest jeszcze tak późno. Film premierę miał 26 maja tego roku, powinien jeszcze lecieć c:

      Usuń
  28. To może być ciekawy film. :) Chyba będę musiała go obejrzeć.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się blog? Zaobserwuj, będzie mi bardzo miło♥